Sunday, May 31, 2009

Kelas 23 Mei 2009 - Precint 9, Putrajaya

Assalamualaikum/Salam sejahtera...

Alhamdulillah, kelas 23 Mei 2009 dapat dijalankan dengan jayanya. Seperti biasa kelas bermula pada pukul 10.00 pagi, dihadiri oleh 5 orang peserta. Ini kerana masih terdapat peserta yang tidak dapat menghadirkan diri di atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan.

Kehadiran 2 beradik Sahar & Yati sangat dihargai, kerana seorang sarat mengandung, sorang lagi tak berapa sihat (demam) pada hari tersebut. Terima kasih di atas komitmen yang diberikan. Dalam keadaan kesihatan yang tidak berapa memuaskan tu, dapat juga Yati menghabiskan 20 jenis jahitan manik/labuci. kepada Sahar, semoga kesungguhan akan terbalas satu hari nanti.

Amilia, akhirnya dapat hadir pada kelas kali ini. Hehhehehe,..akhirnya bersua juga saya dengan tuan punya nama Amilia ni. Diharap Amy rajin-rajin menjahit ye selepas ni yer dik..Ton (nama glamer) adalah peserta yang paling bersemangat rasanya. Sedang aktif menerima tempahan yer Ton, nanti jangan lupa kirimkan gambar-gambar hasil jahitan u kepada saya yer.. Untuk Kate, semoga nanti dapat buat surprise untuk ur mom. Tentu dia bangga coz anak daranya pandai menjahit rupa-rupanya... :-D

Kepada semua, selamat maju jaya. Jika ada sebarang pertanyaan, sentiasa berhubung dengan saya. Insyaallah akan cuba membantu sedaya yang boleh. Ingat yer, untuk menjadi mahir di dalam bidang ini bukan dalam sehari dua. Rajin-rajin menjahit untuk mendapatkan hasil yang meletoppp!!!

Saya juga memohon maaf jika di sepanjang kelas berlangsung terdapat kekurangan dari apa2 segi pun. Jika ada komen/cadangan boleh kemukan kepada saya melalui emel. Semoga dengan adanya maklum balas dari anda, saya dapat memperbaiki segala kekurangan untuk kelas yang akan datang.

Wassalam, Berjumpa lagi di lain siaran. (Next class 27 Jun 2009)

Oh ya, ada beberapa gambar kenangan semasa kelas berlangsung paa hari tersebut. Layannnnn..


Berdiri : Ton , Amilia & Kate / Duduk : Yati, me & Sahar

Yati & Sahar : Yati walaupun demam, still enjoy di kelas

Amy, Ton & Kate : Sempat ek korang berposing..

Amilia : Sedang tekun menjahit manik beriring 2 layer

Amilia & Ton : Tekunnya...

Kate dan manik beriringnya..

candid gambar Ton & Kate

Sahar dan bunga labuci

Tengok tu, sampai bertampal-tampal kepala, tapi tetap bersemangat :-D


No comments:

Post a Comment