Monday, August 17, 2009

Kelas 1 Ogos 2009 - Precint 9,Putrajaya

Assalamualaikum/salam sejahtera

Kelas pada 1 Ogos 2009 dihadiri seramai 9 orang. Terima kasih di atas kehadiran semua. Mohon maaf kerana seperti biasa terlalu lewat update.

Sejak akhir-akhir seperti tidak banyak masa untuk mengulit blog. So, tak dapat nak bercerita panjang tentang kelas pada hari tersebut. yang pastinya kelas berjalan lancar. Semoga semua peserta dapat mengaplikasikan segala tunjuk ajar yang telah saya beri. Jika ada apa-apa pertanyaan,janganlah segan dan malu, boleh emel atau call saya.

saya memohon maaf jika disepanjang kelas berlangsung terdapat apa-apa kekurangan dari pihak saya. Boleh nyatakan komen ke emel saya. Semoga di masa-masa akan datang dapat saya perbaiki. Kepada semua, gambar-gambar saya akan emel nanti, maaf yer lambat. atau boleh sahaja kalau nak ambil dari blog ini.

semoga berjumpa lagi...


berdiri di belakang : Julia, Lina, Ida, Normah, Lenny, Zaihiha
duduk di depan : Norakmal, Me, Afifah






























No comments:

Post a Comment