Thursday, November 19, 2009

Kelas 18 Oktober 2009 - P9,Putrajaya

Salam...

Kepada peserta-peserta kelas 18 okt yang lalu : ampunnnn beribu2 ampun.. hari ini baru berkesempatan upload gambar. Gambar-gambar akan di emel kepada semua ye nanti...:D

Peserta pada hari tersebut Kak Suzy, Amai, Hafsah, Aishah & Kak Nora. Harap-harap semuanya telah/sedang/akan mempraktikkan apa yang telah dipelajar pada hari tersebut. Sentiasa hubungi saya jika ada apa-apa pertanyaan. Insyaallah akan cuba sedayanya membantu.

Mohon maaf juga jika ada kekurangan dari segi apa-apa pun pada hari tersebut. Segala komen boleh disalurkan ke emel saya. Semoga dengan komen-komen yang membina dapat saya memperbaiki diri untuk kelas-kelas akan datang.

Sekian coretan kali ini. Selamat maju jaya semua.

Oh ya, kepada semua pembaca...insyaallah saya akan ada di Putrajaya 2 minggu semasa cuti persekolahan nanti. date belum pasti.jika ada yang berminat untuk hadiri kelas bukan pada hujung minggu, boleh contact saya untuk temujanji...

jumpa lagi...


Amai, Kak Suzy, Aishah, Me, Kak Nora & Hafsah

No comments:

Post a Comment