Sunday, February 13, 2011

DVD - Teknik sulaman manik & benang - Rosita jaafar

Harga rm99 (penghantaran percuma hingga 14 Mac 2011)
Cara paling mudah untuk mempelajari teknik-teknik jahitan manik dan sulaman benang.
mengandungi :
1- 22 teknik jahitan asas sulaman manik
2- 10 teknik asas jahitan benang
3- keterangan mengenai gabungan warna
4- keterangan teknik melakar corak
5- teknik asas Bunga-bunga manik
6- teknik menggunakan rhinestone
7- keterangan peralatan
Setiap pembelian, rm1 akan didermakan kepada anak-anak yatim,fakir miskin dan mualaf.
Dapatkan sekarang!!!
Pilih masa anda sendiri untuk mempelajari teknik-teknik sulaman manik dan benang dari pakar..

1 comment:

  1. hai..kepada kak RJ,terima kasih sebab keluar kan buku tentang manik ni..saya baru habis sekolah..saya tak sambung belajar sbb tak minat..ramai yang memaksa saya utk smbg bljr tapi saya tumpukan kepada jahitan manik ni..disebab kan buku yang kak RJ keluar kan ni,saya skrg dah buat bisnes sdri..terima kasih ye..skrg semua orang beri sokongan dan dorongan kepada saya..byee

    ReplyDelete